dilluns, 14 de maig del 2007

ID ALTA, per fiii!!

Per fiiiiii!!

per fi he aconseguit obrir els ports de l'emule. Ara ja no sóc un lowid, sinó que tinc ID alta.
Fins avui no ho havia pogut fer perquè de fet.. el mòdem ja estava al pis i jo no en sabia la contrassenya :D La solució ha estat resetejar-lo, ja he canviat la contrassenya i llestos.

M'ha ajudat molt a fer-ho una web que us recomano moltíssi, www.adslayuda.com, una web plena de fòrums i manuals tots molt útils.

Així doncs.. ja puc començar a descarregar amb elinks, cosa que l'ares no em permetia. M'esperen doncs.. www.tusseries.com, www.tintaxina.net (molt bona aquesta última, tota plena d'elinks de pel.lícules en català!!)



Salut!

PD: CONTINUO PENSANT QUE L'ARES PER SEGONS QUÈ LI DONA MIL VOLTES A L'EMULE!!

1 comentari:

cows are FUN! ha dit...

OOOOOOOSSTTIIIAAA!!!! Des de octubre que em vas dir això dels ports... mira que fot de temps que men vas parlar.. i ara el 14 de maig els has aconseguit obrir??? caaaguundennnaa ja era hora!!

ara ja et podras baixar jause!!! :D