diumenge, 25 de març del 2007

Adéu Lluís... Tu si que ens has donat química!


Sembla que al final s'ha acabat de veritat. Tot un mite, Lluís Llach.
Ahir el seu concert.. simplement espatarrant. Sempre tant clar i català.. pèls de punta.

"Em defineixo d'esquerres i nacionalista", va dir
. "Sóc nacionalista perquè això fa empipar senyors que m'agrada que s'empipin... és per això que hi afegeixo.. nacionalista radical, per si de cas". Quin mestre, sí senyor! Paraules sàvies, sempre amb el cap fred, i amb objectius predefinits com si d'un francotirador es tractés. I és que ahir la classe política va rebre de valent, tal com tot el públic esperava. Una mica més seriós que de costum, però amb el seu humor de sempre Lluís Llach entonava per última vegada (oficialment) les seves cançons (o podríem dir poemes cantats? realment són això!).

Algú es preguntarà.. i la química? Doncs.. a tot arreu, era una nit màgica! La química del moment, de les mirades, dels sentiments..

Així doncs, Adéu Lluís, tu sí que ens has donat química.. Química i energia contra el sistema feixista!


Salut!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

:)
és el que te tenir el nom de la web al subnick, qe llavors i puc entrar etc etc etc :D
i a part de que em feia il·lusio jaja

avere quan passes tu pel meu fotolog(www.fotolog.com/maduixa26,per si te n'oblidaves ¬¬), q desd avans de nadal qe no i passes U.û

[Roser](no admitida) :P

Txus ha dit...

OOhhh Déu meu, m'hauría encantat ser-hi ahir al concert de Verges... em menjaría una persona crúa si calgués! (acabo de venir del cinema xD)

M'encanta com defineixes en Llach ("francotirador") i hi estic molt d'acord... i crec que pot ser dels pocs que es retira tranquilament que desde la seva posició no ha pogut fer més per la causa.

Adéu? És millor un... arreveure!

=D

Naschter Halt ha dit...

va molar la canya que els hi va fotre als imbècils dels polìtics!!!!!!!n Sok nacionalista i raqdical!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!