dijous, 8 de març del 2007

Treball de Recerca


o bé TdR, recercall, treball a seques... la veritat és que té molts noms i només un objectiu: aprendre fent un treball. Aquest és l'objectiu oficial, és clar! Perquè extraoficialment tots sabem què és.. (sí, comença per p.. i acaba per utada! jeje)

Jo el vaig fer sobre la potabilització de l'aigua, un tema que pot sonar no gaire interessant però.. bé, perquè enganyar-nos? relament no ho és jajaja. És qüestió de tenir fonts d'informació fàcil, i jo les tenia.


De fet.. que siguin curiosos de llegir són només una minoria dels treballs de recerca, penso jo.



I la pregunta del milió.. perquè només es fa a catalunya?



que no en tenen prou amb que siguem els únics que paguem a les autopistes? :D


Salut!

1 comentari:

Txus ha dit...

Això penso jo! Treball de recerca, d'acord... però perqué paguem peatges? xDD

Es que e mfa gràcia, i després no som diferents... al final els haurem de treure nosaltres i no ells els tancs, cagun...